Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest:
Robert Brodziński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe PALKO Robert Brodziński z siedzibą w Kielcach, ul. Kolberga 16, 25-620 Kielce
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@palko.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora.
- Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności:
- W celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- W celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- W celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
- Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- Ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi (art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO);
- Tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.
- Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy.
Dane osobowe będą pobierane:
- bezpośrednio od osób, z którymi Administrator zawiera umowy;
- z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy;
- z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych
Dane osobowe będą przetwarzane:
- przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania.
W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody;
Prawa klienta
Klient ma prawo do:
- Żądania dostępu do swoich danych osobowych;
- Sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym;
- Usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
- cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679
- o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.
Odbiorcą danych mogą być:
- Partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;
- Agenci pośredniczący w sprzedaży;
- Podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług w celu realizacji umowy;
- Podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowi, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie;
- Podmiotom nabywającym wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków/faktur w terminie;
- Podmiotom współpracującym z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych;
- Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na ewentualnym zaproponowaniu Klientowi produktów/usług najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane.
Polityka prywatności
- Administratorem danych pozyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego jest właściciel sklepu.
- Sklep internetowy działa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Właściciel sklepu zobowiązuje się do ochrony przekazywanych przez Użytkowników danych osobowych przed utratą, zniszczeniem, ujawnieniem, dostępem osób niepowołanych lub niewłaściwym ich wykorzystaniem.
- Administrator danych osobowych przetwarza je wyłącznie w celu realizacji umów zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Użytkownik podaje swoje dane osobowe potrzebne do rejestracji dobrowolnie.
- Użytkownik wyrażając dobrowolną zgodę marketingową, wyraża zgodę na kontakt za pośrednictwem np. telefonu, SMS czy poczty elektronicznej (w zależności od tego jakie dane zostały podane przy rejestracji), w celu promocji usług lub towarów sklepu opakowanianawynos.pl w tym m.in. przedstawienia informacji o aktualnych promocjach czy akcjach marketingowych. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych od opakowanianawynos.pl wycofując zgodę.
- Użytkownik ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych. W celu realizacji tych uprawnień Użytkownik może skontaktować się ze Administratorem sklepu wysyłając e-mail na adres: sklep@opakowanianawynos.pl lub palko@palko.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy lub listownie na adres Sprzedawcy:
P.H. PALKO Robert Brodziński
ul. Kolberga 16
25-620 KIELCE
Polityka cookies
- Sklep internetowy www.opakowanianawynos.pl wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze sklepu przez Użytkownika.
- Sklep internetowy wykorzystuje kod Google Analytics. Kod Google Analytics służy do anonimowego monitorowania czynności dokonywanych przez Użytkowników na stronie sklepu internetowego. Kod Google Analytics nie pobiera żadnych danych Użytkowników.
- Administrator informuje, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
a) Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków – w celu korzystania z systemu mailingowego edrone.me, służącego do przesyłania newslettera,
b) Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków – w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii emali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone - Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez użytkownika/Klienta w ramach strony internetowej Sklepu:
a) kod śledzenia edrone - w celu analizy statystyk strony internetowej Sklepu, a także w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii e-mail uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone.
- Plikami typu cookies są pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika na jego komputerze, pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz utrwalające jego preferencje na podstawie historii odwiedzanych witryn internetowych.
- Pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji Użytkownika bez konieczności ponownego wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
- Sklep internetowy www.opakowanianawynos.pl wykorzystuje następujące pliki cookies:
a) stałe,
b) analityczne,
c) zewnętrzne.
Co to oznacza w praktyce:
Przede wszystkim podstawą prawną przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest zawarta pomiędzy nami umowa oraz prawnie uzasadnione interesy związane z prowadzoną przez nas działalnością. Twoje dane przetwarzamy tylko w takim zakresie, jaki jest potrzebny, aby właściwie zrealizować usługę, którą Ci świadczymy. W tym przypadku Twoje dane będziemy przetwarzać przez cały czas korzystania z naszych usług, oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tego wynikających;
Nasz prawnie uzasadniony interes będzie również podstawą prawną przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych np. w celach statystycznych jak analiza ruchu użytkowników w naszym serwisie. Twoje dane jak np. treści Twoich zapytań o ofertę, zgłaszane przez Ciebie błędy lub ocena naszych systemów pozwolą na ulepszenie takich narzędzi jak np. chat, a także marketing własny naszych usług/produktów dla aktualnych klientów/użytkowników. Aby najlepiej odpowiadać na Twoje pytania lub zgłaszane problemy, przetwarzamy także informacje, które mogłeś podać w trakcie rozmowy z nami za pośrednictwem chata np. mogą to być również dane osobowe, takie jak adres email imię i nazwisko. Pozwoli nam to ulepszyć chat, dzięki któremu sprawniej obsłużymy Twoje zapytania. W tym przypadku dane będziemy przetwarzać do czasu aż nie wyrazisz swojego sprzeciwu, co możesz zrobić kontaktując się z nami.
W celach marketingowych tj. przesyłania Ci - jeżeli nie jesteś jeszcze naszym klientem - naszych własnych informacji handlowych podstawą przetwarzania Twoich danych będzie wyrażona przez Ciebie zgoda. Wystarczy, że podczas rejestracji zaznaczysz odpowiednie pole formularza. W każdej chwili możesz odwołać taką zgodę, klikając w link dezaktywacyjny, zawarty w każdej przesyłanej przez nas wiadomości marketingowej. W tym przypadku Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, aż nie wycofasz swojej zgody